Sajten stöder inte din webbläsare. Uppdatera webbläsaren eller ladda ner en annan

Varför avvisades min betalning?

Kortbetalningar kan avvisas av följande skäl:

  • Ditt kort har gått ut;
  • För lågt saldo;
  • Vissa kortuppgifter, till exempel dess utgångsdatum eller CVV / CVC-säkerhetskod, har angivits inkorrekt;
  • Ditt kort har spärrats ​​av din bank av något skäl eller finns på listan över misstänkta kort;
  • Du har inte fyllt i 3DS-kod (om den krävs) eller har skrivit den felaktigt;
  • Mottagarens telefonnummer, mejladress, efternamn eller förnamn har skrivits felaktigt;
  • Ditt kort är begränsat för online-köp eller utlandsköp;
  • Du använder VPN, proxy eller annan tjänst för att skapa en krypterad anslutning.

Om du är säker på att allt är korrekt, men betalningen fortfarande avvisas, vänligen försök att betala med ett annat kort eller använda en annan betalningsmetod.

Om detta inte hjälper vänligen kontakta vår kundtjänst så kommer vi att utreda problemet.