Sajten stöder inte din webbläsare. Uppdatera webbläsaren eller ladda ner en annan

Min beställning har inte levererats än. Vad ska jag göra?

Kontrollera leveransgarantin startdatum först:

  1. Gå till Mina beställningar.
  2. Välj beställnıngen i listan.
  3. Klicka på "Ytterligare detaljer" bredvid den.
  4. Kontrollera avsnittet Leverans högst upp på sidan.

Om det har gått förbi det datumet, tveka inte att lämna in begäran om återbetalning genom att välja Nej* på Har du fått din beställning? fliken på samma sida. Du kommer att bli ombedd att ange den e-postadress som vårt svar kommer att skickas till.

Kan min begäran avslås?

Ja, i fall:

  • Leveransgaranti har löpt ut. Leveransgaranti gäller i 14 dagar sedan ovan nämnda startdatum-se till att kontakta oss inom den perioden.
  • Ditt paket står som levererat av en leveransföretag.