Sajten stöder inte din webbläsare. Uppdatera webbläsaren eller ladda ner en annan
Min beställning har inte levererats än. Vad ska jag göra?
Kontrollera leveransgarantin startdatum först:
- Gå till Mina beställningar.
- Välj beställnıngen i listan.
- Klicka på "Ytterligare detaljer" bredvid den.
- Kontrollera avsnittet Leverans högst upp på sidan.
Om det har gått förbi det datumet, tveka inte att lämna in begäran om återbetalning genom att välja Nej* på Har du fått din beställning? fliken på samma sida. Du kommer att bli ombedd att ange den e-postadress som vårt svar kommer att skickas till.
Kan min begäran avslås?
Ja, i fall:
- Leveransgaranti har löpt ut. Leveransgaranti gäller i 14 dagar sedan ovan nämnda startdatum-se till att kontakta oss inom den perioden.
- Ditt paket står som levererat av en leveransföretag.